Proceedy

Fremtidens løsning til den moderne advokat

Medarbejdere

Om os

En lille virksomhed med store ambitioner

Teamet bag Proceedy

CTO Aage Nielsen

Aage er grundlægger af Openminds og har mere end 20 års erfaring med softwareudvikling til bl.a. energisektoren og den finansielle sektor.

CEO Anders Juul

Anders har 10 års erfaring med salg af succesfuld SaaS løsning og har været med på hele rejsen med FirstAgenda (tidligere eDagsorden).

PO Eva Konrad Hanneslund

Eva er ansat som Product owner og er en nøgleperson ift. at holde styr på udviklingen af Proceedy, både teknisk og visuelt. Eva er uddannet på Aarhus universitet og har erfaring fra bl.a Jyllands-Posten.

Supportkonsulent Lasse Ørberg

Lasse har erfaring med enterprise mobility management samt syv års erfaring med IT-support ved bl.a. Aarhus Universitetshospital.

Økonomikonsulent Leif Krowicki

Leif er ansvarlig for regnskabet hos Proceedy. Leif har stor erfaring med at styre finanserne fra  mange år som CFO og regnskabsansvarlig i flere forskellige virksomheder.

Studentermedhjælper Marie Hjortshøj

Marie er ansat som vores  studentermedhjælper til marketing. Marie er i gang med sin bachelor, Kommunikation og Digitale Medier på Aalborg Universitet. 

Praktikant Nicolai Pavliuc

Nicolai er i forbindelse med sin uddannelse, Software Engineering, ansat som praktikant hos Proceedy. 

Hvorfor advokatbranchen?

sådan startede Proceedy

Efter at have arbejdet med at digitalisere politikere og bestyrelsesmedlemmer i mere end 10 år, faldt interessen på advokat branchen, som stadig overvejende er drevet af konservative og ofte manuelle arbejdsgange. Branchen har styr på dokumenter, timeregistrering, fakturering og kundedata, men når det kommer til selve det dybdegående arbejde med den enkelte sag, er advokaten overladt til Officepakken og måske et abonnement til Adobe. Det vil vi gerne ændre på. 

Ideen er kommet fra en efterspørgsel fra branchen, hvor print af ekstrakt og diverse støttebilag, danner grundlag for forberedelsesarbejdet. Det bør kunne gøres bedre!  Vi har undersøgt advokatbranchen og afholdt workshops og interviews med mere end 10 forskellige advokater, sekretærer og jurastuderende fra både store og små advokatvirksomheder og har dermed opnået et solidt indblik i de arbejdsgange der danner grundlag for at kunne udvikle nye digitale værktøjer til branchen. Her taler vi ikke kun om at digitalisere branchen, men om at forbedre advokaters arbejdsprocesser i det hele taget.

Følg med her på siden og tag kontakt hvis du vil have mere information.

Nysgerrig på fremtidens digitale advokatbranche?

Kontakt os og hør mere

Find os her

Kontakt

Medarbejdere

Support