AARHUS

Customer Success Manager

    •  
  • Trives du med at tale med kunder og levere den optimale produktværdi og oplevelse?

  • Finder du det spændende at arbejde med kunder og support?

  • Nyder du at løfte en kunde igennem hele deres kunderejse, fra onboarding til loyalitet, fastholdelse og højt engagement?

 

Hos Proceedy leder vi efter en Customer Success Manager, som kan løfte vores kunders oplevelse til nye standarder. Med en blanding af et kundeorienteret mindset og forretningsforståelse, vil du kunne hjælpe vores kunder med at opnå den fulde værdi ved at skabe overblik i deres sagsforberedelse via Proceedy Timeline.

 

Omkring rollen:

Du vil spille en ledende rolle og skal være med til at definere, hvordan vi nu og i fremtiden kan hjælpe vores kunder bedst muligt. Du skal udover at kunne onboarde og introducere kunder for løsningen også være istand til efterfølgende at hjælpe kunden.

 

Kunderne du vil arbejde med er abonnementskunder og skal løbende holdes opdateret med information om nye funktioner, samt inspireres til bedre anvendelse af nuværende løsning, Proceedy Timeline

 

I rollen skal du både være god til at hjælpe kunderne i processen, men også blot at bistå dem i dagligdagen.

Dine primære opgaver vil indebære:

 

  • Opbygge en Customer Success proces hos Proceedy

  • Opbygge og vedligeholde kunderelationer

  • Sikre kundetilfredshed og loyalitet gennem proaktiv kommunikation og engagement

  • Samarbejde mellem salg og udvikling for at løse kundens problemer

  • Monitorere kundens oplevelse og proaktivt identificer potentielle problemer

  • Løbende forbedring af processer og workflows for at sikre den bedste kundeoplevelse

  • Udforme og tilpasse win-back strategier

Vi leder efter en person som er/har:

 

  • Vi forestiller os, at du har erfaring og kendskab til god kundeservice

  • Tryg i at lære og bruge cms-systemer

  • God forretningsforståelse

  • Struktureret og kvalitetsbevidst

  • Ambitiøs og hårdtarbejdende

  • Ikke bange for nye udfordringer

  • Selv-motiverende og i stand til at arbejde selvstændigt

  • God kommunikator

 

Det er vigtigt, at du har mod på at være kundeopsøgende og samtidig være indstillet på at løfte arbejdsopgaver, hvis dette bliver aktuelt. Du behøver ikke vide alt, og vi skal nok hjælpe i processen – det bliver en fælles indsats.


Du kan både tale dansk og engelsk. Vi ser gerne, at du er skriftlig flydende i begge sprog.

 

Vi tilbyder dig:

 

  • En masse ansvar i rollen, som du er med til at definere

  • Et passioneret og stærkt arbejdsmiljø

  • Selvstændigt område, der skal udvikles

  • Fleksible arbejdsforhold

  • Frokostordning

Om os

Proceedy er en IT startup virksomhed, der hjælper advokatbranchen med at optimere deres arbejdsgang gennem anvendelse af Proceedy Timeline. Gennem tilpassede digitale værktøjer bidrager vi til, at branchen bliver mere digitaliseret, så de kan navigere og arbejde optimalt – både nu og i fremtiden. 

Vi er et stærkt hold, hvor hovedfokus er, at kunden skal have en god oplevelse, der skaber værdi. 


Læs mere: https://proceedy.dk/

Ansøgningsfrist og opstart

Vi indkalder løbende til samtale og forventer at kunne ansætte primo september. 

Send din ansøgning til anders.juul@proceedy.dk.

Har du brug for mere information, kan du kontakte Anders Juul på anders.juul@proceedy.dk.

Type: Fuldtid

Lokation: Adresse: Fredens Torv 1, 2. th, 8000 Aarhus.

Find os her

Sociale medier