Trives du med at tale med kunder og levere den optimale produktværdi og oplevelse?
Finder du det spændende at arbejde med kunder og support?
Nyder du at løfte en kunde igennem hele deres kunderejse, fra onboarding til loyalitet, fastholdelse og højt engagement?
Hos Proceedy leder vi efter en Customer Success Manager, som kan løfte vores kunders oplevelse til nye standarder. Med en blanding af et kundeorienteret mindset og forretningsforståelse, vil du kunne hjælpe vores kunder med at opnå den fulde værdi ved at skabe overblik i deres sagsforberedelse via Proceedy Timeline.
Omkring rollen:
Du vil spille en ledende rolle og skal være med til at definere, hvordan vi nu og i fremtiden kan hjælpe vores kunder bedst muligt. Du skal udover at kunne onboarde og introducere kunder for løsningen også være istand til efterfølgende at hjælpe kunden.
Kunderne du vil arbejde med er abonnementskunder og skal løbende holdes opdateret med information om nye funktioner, samt inspireres til bedre anvendelse af nuværende løsning, Proceedy Timeline
I rollen skal du både være god til at hjælpe kunderne i processen, men også blot at bistå dem i dagligdagen.
Dine primære opgaver vil indebære:
Opbygge en Customer Success proces hos Proceedy
Opbygge og vedligeholde kunderelationer
Sikre kundetilfredshed og loyalitet gennem proaktiv kommunikation og engagement
Samarbejde mellem salg og udvikling for at løse kundens problemer
Monitorere kundens oplevelse og proaktivt identificer potentielle problemer
Løbende forbedring af processer og workflows for at sikre den bedste kundeoplevelse
Udforme og tilpasse win-back strategier
Vi leder efter en person som er/har:
Vi forestiller os, at du har erfaring og kendskab til god kundeservice
Tryg i at lære og bruge cms-systemer
God forretningsforståelse
Struktureret og kvalitetsbevidst
Ambitiøs og hårdtarbejdende
Ikke bange for nye udfordringer
Selv-motiverende og i stand til at arbejde selvstændigt
God kommunikator
Det er vigtigt, at du har mod på at være kundeopsøgende og samtidig være indstillet på at løfte arbejdsopgaver, hvis dette bliver aktuelt. Du behøver ikke vide alt, og vi skal nok hjælpe i processen – det bliver en fælles indsats.
Du kan både tale dansk og engelsk. Vi ser gerne, at du er skriftlig flydende i begge sprog.
Vi tilbyder dig:
En masse ansvar i rollen, som du er med til at definere
Et passioneret og stærkt arbejdsmiljø
Selvstændigt område, der skal udvikles
Fleksible arbejdsforhold
Frokostordning
Om os
Proceedy er en IT startup virksomhed, der hjælper advokatbranchen med at optimere deres arbejdsgang gennem anvendelse af Proceedy Timeline. Gennem tilpassede digitale værktøjer bidrager vi til, at branchen bliver mere digitaliseret, så de kan navigere og arbejde optimalt – både nu og i fremtiden.
Vi er et stærkt hold, hvor hovedfokus er, at kunden skal have en god oplevelse, der skaber værdi.
Læs mere: https://proceedy.dk/
Ansøgningsfrist og opstart
Vi indkalder løbende til samtale og forventer at kunne ansætte primo september.
Send din ansøgning til anders.juul@proceedy.dk.
Har du brug for mere information, kan du kontakte Anders Juul på anders.juul@proceedy.dk.
Type: Fuldtid
Lokation: Adresse: Fredens Torv 1, 2. th, 8000 Aarhus.