Nedenfor finder du svar på ofte stillede spørgsmål og anden relevant information.
Du er altid velkommen til at kontakte vores support på telefon +45 41 22 10 13 eller support@proceedy.dk
Hvis du visuelt har brug for at se en gennemgang af nogle af de ofte stillede spørgsmål, kan du med fordel se vores “Vejledningsvideoer”.
Første gang du eller en anden fra din organisation skal oprette en bruger, skal du indsende din email på hjemmesiden gennem “Opret profil”. Herefter sender vi dig en email med et link til Proceedy Timeline og en aktiveringskode. Når du klikker på linket, bliver du ført ind i Proceedy Timeline, hvor du kan oprette din bruger.
Hvis én fra din organisation allerede har oprettet en bruger, skal administratoren tilføje dig som ny bruger i Proceedy Timeline. Det gør du gennem Proceedy Management, som du finder i højre hjørne. Her kan du administrere brugere i organisationen ved at tilføje nye og fjerne adgang for andre.
Har du glemt din adgangskode, kan du anmode om en ny. Vælg “Glemt din adgangskode?” på login-siden og modtag en mail med et link til at oprette en ny.
Indtast din email og adgangskode og dernæst den tilsendte engangskode, du modtager på mail. Du kan få tilsendt en ny engangskode via email og SMS.
Du kan oprette en ny mappe på to måder:
Du kan dele en mappe på tre måder:
Del mappen med personer via email. Indtast en email og klik “send invitation” for at dele mappen. De modtager en mail med et link til mappen og får fuld adgang til mappens materiale.
Du kan overføre ejerskab af mapper på to måder:
Se video: Organisationshalleri
Du kan oprette et galleri på to måder:
For at vedhæfte filer til personer eller organisationer skal du klikke på “vedhæft”-ikonet, som er vist som en papirclips. Du kan vælge mellem eksisterende filer i den givne mappe eller du kan uploade en ny fil.
Du kan ændre i farve labels fra tidslinjer, person- og organisationsgallerier. Det gøres fra “tandhjuls”-ikonet i højre hjørne. Herfra kan du navngive farver og dermed tematisere efter eget behov.
Du kan oprette en tidslinje på to måder:
Der er to måder at koble en eller flere personer og organisationer til et punkt på en tidslinje:
Hvis du ønsker at vælge en vertikal tidslinje, kan det gøres ved at følge disse trin:
Du kan også vælge mellem de andre visningstyper, såsom den horisontale eller tabel visning, alt efter hvad der fungerer bedst for dig.
Ved at vælge en vertikal tidslinje kan du have en mere overskuelig og logisk fremstilling af de relevante begivenheder og deres tidspunkter.
Så følg disse enkle trin for at vælge den visning, der passer bedst til din sag.
Du har tre eksport muligheder:
Vælger du at eksporterer det som en PDF, får du yderligere muligheder for at tilpasse din eksport. Vores motto er, at det du ser, er det du eksporterer.
Husk at klikke på “Gem” for at gemme ændringerne.
Billedet vil nu blive vist i organisationens logo-sektionen.
Nu vil dit organisationslogo blive vist på din tidslinje eksport, når du eksporterer en PDF.
Sådan opretter du en gruppe:
Bemærk, at kun administratorer for en organisation kan oprette en gruppe. Denne funktion er ikke tilgængelig for almindelige brugere.
Husk på, at grupper er en god måde at samarbejde med andre, der arbejder på et fælles projekt eller opgave. Ved at oprette en gruppe kan du nemt dele filer og holde alle informeret om sagen.
Du kan ændre dine indstillinger til din bruger inde på din brugerprofil, som du finder i øverste højre hjørne under bruger-ikonet.
Herfra kan du ændre:
Tidszone kan ændres inde på din brugerprofil, som du finder i øverste højre hjørne under bruger-ikonet.
Under “Sprog og tid” kan du vælge den ønskede tidszone.
Sproget i Proceedy Timeline kan ændres inde på din brugerprofil, som du finder i øverste højre hjørne under bruger-ikonet.
Under “Sprog og tid” kan du vælge det ønskede sprog i feltet.
For at slette din bruger skal du følge tre steps:
Det kan gøres direkte fra dokumentet på følgende måde:
Er du allerede godt i gang med løsningen? Vi sætter stor pris på din feedback, så vi kan forbedre oplevelsen af Proceedy Timeline.
GIV FEEDBACK