Medarbejdere

Om os

Hvorfor advokatbranchen?

sådan startede Proceedy

Efter at have arbejdet med at digitalisere politikere og bestyrelsesmedlemmer i mere end 10 år, faldt interessen på advokatbranchen, som stadig overvejende er drevet af konservative og ofte manuelle arbejdsgange. Branchen har styr på dokumenter, timeregistrering, fakturering og kundedata, men når det kommer til selve det dybdegående arbejde med den enkelte sag, er advokaten overladt til Officepakken og måske et abonnement til Adobe. Det vil vi gerne ændre på.

Ideen er kommet fra en efterspørgsel fra branchen, hvor print af ekstrakt og diverse støttebilag, danner grundlag for forberedelsesarbejdet. Det bør kunne gøres bedre! Vi har undersøgt advokatbranchen og afholdt workshops og interviews med mere end 10 forskellige advokater, sekretærer og jurastuderende fra både store og små advokatvirksomheder. Vi har dermed opnået et solidt indblik i de arbejdsgange, der danner grundlag for at kunne udvikle nye digitale værktøjer til branchen. Her taler vi ikke kun om at digitalisere branchen, men om at forbedre advokaters arbejdsprocesser i det hele taget.

Følg med her på siden og tag kontakt hvis du vil have mere information.

En lille virksomhed med store ambitioner

Teamet bag Proceedy

Aage Nielsen

Grundlægger/CTO

Anders Juul

Grundlægger/CEO

Eva Konrad Hanneslund

IT Product Owner

Billede af Zuzanna

Zuzanna czepukojc

frontend udvikler

Sofie Flink

UX Designer

Nicolai pavliuc

studentermedhjælper

Rebecca Pliniussen

studentermedhjælper

Find os her

Sociale medier

Nysgerrig på fremtidens digitale advokatbranche?