Bevar overblikket under din forberedelse

Proceedy Timeline er løsningen dit team ikke kan undvære

Med Proceedy Timeline bringes teknologien ind i advokatbranchen ved at give advokaten mulighed for at skabe et digitalt overblik over den givne sag.

Hvorfor brug Proceedy Timeline?

Proceedy leverer branchestandarder til advokatbranchen. Vi ønsker at understøtte dine arbejdsprocesser via vores dybdegående forståelse for sagens forløb. Relevante juridiske perspektiver er opnået gennem workshops og interviews med advokater, jurastuderende og andre professionelle i branchen.

Enkel adgang til dokumenter, tidslinjer og persongallerier​

Med en solid struktur i sagen kan du let danne dig et overblik og tilgå relevante bilag og støttebilag.

Få input og del dine overvejelser med kollegaer​

Styrk dine pointer med kommentardeling, så du kan vende specifikke dele af sagen med en kollega.

Oprethold overblikket

Proceedy kan hjælpe med at danne overblik over sagens hændelsesforløb, og dermed stå stærkere i din forståelse for sagens faktum.

Ofte Stillede Spørgsmål

Du er altid velkommen til at kontakte vores support på telefon +45 41 22 10 13 eller support@proceedy.dk

Første gang du eller en anden fra din organisation skal oprette en bruger, skal du indsende din e-mail på hjemmesiden gennem "Opret profil". Herefter sender vi dig en e-mail med et link til Proceedy Timeline og en aktiveringskode. Når du klikker på linket, bliver du ført ind i Proceedy Timeline, hvor du kan oprette din bruger.

Du kan dele en mappe fra forsiden ved at holde musen over et mappeikon og klikke på de tre prikker i højre hjørne af mappen. Du kan også dele inde fra den enkelte mappe, hvor du ligeledes lokaliserer de tre prikker i højre hjørne. Herfra har du mulighed for at dele med personer via e-mail. Indtast en persons e-mail og klik “send invitation” for at dele mappen med dem. De vil herefter modtage en e-mail med et link til mappen. Når du deler en mappe med en, får personen fuld adgang til at rette i mappens materiale.

Når man deler en mappe får du en oversigt over hvem, der ejer mappen, samt hvilke brugere, der har adgang til mappen. Det er også muligt at fjerne personen igen ved at klikke “fjern adgang”, som vælges i delingsoversigten. Det er dog kun ejeren af mappen (dvs. den der har oprettet mappen), der kan trække delingen tilbage.

Hvis én fra din organisation allerede har oprettet en bruger, skal administratoren tilføje dig som ny bruger i Proceedy Timeline. Det gør du gennem Proceedy Management, som du finder i højre hjørne. Her kan du administrere brugere i organisationen ved at tilføje nye og fjerne adgang for andre.

Planer

Begynd at brug Proceedy Timeline allerede i dag til en attraktiv pris

Månedligt

kr 375 /md. ex. moms
  • 1 Bruger
  • Ubegrænset antal dokumenter
  • Ubegrænset adgang til alle features
  • 24/7 support

Årligt

kr 300 /md i 12 md. ex. moms
  • 1 Bruger
  • Ubegrænset antal dokumenter
  • Ubegrænset adgang til alle features
  • 24/7 support

Explainer

Har du brug for at dybere indblik, så tjek vores videoer ud nedenfor

Afspil video
Afspil video
Afspil video

“Simplicity is the ultimate sophistication”

Leonardo da Vinci

Find os her

Sociale medier

Nysgerrig på fremtidens digitale advokatbranche?